16 Eylül 2012 Pazar

ne vardı?

bazı cümleler var nefesimi kesiyo .. insanın nefesi kesilir mi cümleden ? benim kesiliyo ,,

bazen kıskanıyorum o cümleyi kuranı, hasetimden daha iyisini kurmak istiyorum olmuyo.

bazen tıkıyorum kulaklarımı duymiyim diye .. şarkı bile söyledim belki cümle vazgeçer bana kendini anlatmaktan ..

bazen üzülüyorum evrende takılıp kalacakları için kıyamete kadar kurulmuş cümlelerin .. evren hergün daha hüzünlü biryer oluyor.. kim bilir kaç ağlama sesi var? kaç marmara gözyaşı ?

bazen uğraşlar hep boşa gidiyo ..

bazen ağız tadıyla ölemiyosun ..

dibe vurmak istiyosun ,, içip içip yollarda sersefil olayım diyosun da , ertesi gün iş oluyo .. topuklularla uygun adım aynen eve gelip , dolaptaki yemeği ısıtıyosun ..demlediğin çayı içerken hep -muş gibi yapıyosun . hayali arkadaş edinip deli derler diye konuşamıyosun bile onunla..

ben sigara içmesini bile beceremiyorum ki .. en acısı insanın kendine üzülmesiymiş .. alkolün sırtımı sıvazladığı günler oluyo .. eminim bir gün markete gidip eve dönmiycem ..

ve yusuf atılgan .. yalnızlığı en iyi anlatan yazar oldu her vakit.

şarkı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder