26 Ocak 2010 Salı

evrenle aram iyi benim

ah be cicim ,, ah be şekerim .. yeni gelin gibisin yeminle .. ne çok nazın niyazın var .. tamam kimse dememişti zaten aahh çok kolay canım istediinde elde etmek hatta seni bekliyo gözleri yollarda diye ama ve lakin insanız hepimiz bunca zulüm niye ..

dilimde kalan şeker tadı gibisin .. en sevdiğim kırmızılardan hemde .. ben seni yutmaya kıyamazken ,, hep aklımda kal isterken sen sulugöz sakız gibisin .. için tatlı olsa da önce bi ağlatıyosun .. gerçi o derinliklere de halen inemedim ama ,, hani şu secret felsefesi vardı ya yaz 1 in sonuna istediğin kadr 0 i sora as duvarına gelsin seni bulsun o meblağ diye .. onu yapıcam artık .. yazıcam en abidik gubidik isteklerimi .. evreni de seviyorum valla .. adil davranmayan o .. gerçi milyarder olmaya konsatre olup bilet aldım amorti bile çıkmadı ama .. yok yok evrenle aram iyi benim,, zamanlama yanlış sadece ..

düşününce ne çok hayalim var lan benim .. (bak bak yaşıtları evlendi çoluga çocuga karıştı hala hayal kuruyo bey,, yok yok okutmıycaktık bunu .. okudukça okudu elimizde kaldı vallahi) bide şey böyle .. şu olmazsa şu da kurtarır aslında tadında .. hani diyemiyorum ki bak bu olmazsa ölürüm .. şu herife varmazsam vallahi de tallahi de intaaar ederim kendimi diye .. ben mi malım yoksa idealistlik mi ölüyo bilemedim .. ama burası türkiye yani ne gerek var dimi böyle anarşist hissiyata .. nasısa olmıycak .. ya da ben kendimi kandırıyorum bilemiyorum beceremem diye belki de büyük hayallerden korkuyorum .. panter olup parçalasam da sinirlenince üstüme yapışan bi mürebbiyeyle büyümüş kız profili var ki atamıyorum a dostlar .. yaş gün be gün kemale erse de hala sevimli afacan kalıyorum ya .. bodur tavuk olucam demk ki her daim piliç kalan .. her durumda teşbihi beliğ yapan insan olarak kndimi etiketlemek isterim .. zira bokunu çıkarıyorum şu an olduğu gibi ..

hani ben bu kadr çok saçmalıyorum ya .. galiba korkuyorum ben .. yaşadığım kötü şeyleri bi şekilde savuşturamazsam yıkılrlar da altında kalırsam diye .. zira gücüm yok hala gerçek hayatla yüzleşmeye .. es kaza hepsi birden üstüme gelirse negatifliklerin .. hem ben hala gök gürültüsünden korkan kızım ..

ocak'10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder