24 Haziran 2013 Pazartesi

Kisisel aforizma no.1

Bunca kotulugun ve haksizligin oldugu bi yerde kendime ne cok gulmeyi ne de mutlu olmayi yakistirabildim , hep pot durdu ustumde .. Degistirmeye usenilen 2 beden kucuk penye gibi omrum .. Ulukluktan yer bezi yapilan ..
Bazen tum bu mucadele anlamsiz geliyo .. Aslinda cogu zaman .. Bi dukun dedigi gibi sabaha kadar icip tekrar icene kadarda zaman oldurmek istiyorum.. Sadece bos bi gise gorevlisi gibi gecen trenleri saymak istiyorum, ne onlara ne de icindekilere anlam yuklemeden sadece aritmetik bir olay gerceklestirmek , beynimi basit rakamlar bazinda diri tutmak ..
Ama ben icten ice biliyorum ki mutluluk bana yakisir .. Bedenini bulursam cuk oturur ustumde , ne ustunkoru ne sonradan bulma durur .. Demis miydim daha once sadece oylece durmak istedigimi .. Sessizligime derin anlam yuklemesinler ve hatta unutsunlar beni bi koseyi donesiye. Kotu zamanlar .. Bi kurtlar vadisi kabadayisi sonunu dusunen kahraman olamaz demis .. Ne 10 yillik kalkinma plani yaptim ne mutlu oldum .. Bazen bi demlik cayin bile iyi gelmedigi acilarim var .. acida ne aci ama .. ormanda 346580467 kaplan gucunde ..
Boyle olmasa iyiydi .. Mesela ruya olsa ,, bide kabus var , hala toparlayamadim kendimi . hep dolunaydan bunlar .. Siktirin gidin simdi .. burda aci cekiyoruz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder