23 Ekim 2013 Çarşamba

30a doğru

üzülüyorum .. her sabah uyandığımda ve her gece başımı koyarken yastığa .. çok üzülüyorum .
ali ağaoğlu kibiriyle elimin tersiyle dağıtmak istiyorum hayatımı . ergen triplerine giriyorum yaşım 30 a yaklaştıkça . istiyorum ki mutlu olduğum bir işten kazanayım paramı, mutlu olduğum bir habitatta geçsin ömrüm.
yarına bırakmak istemiyorum artık hiçbirşeyi . kalbimi kıranların karşısına çıkıp ağzını burnunu dağıtmak istiyorum mesela. hım hım hımmm "önemsediğini hissettirme" aforizmalarına inat kalbimi dolduran kötülükleri onlara kusayım istiyorum, hiç bir sabun temizlemiyor içimdeki gözyaşı paslarını . bana akıl veren yarım akıllılara da şöyle sağlam bi sol kroşe çıkarayım mesela. hiç birşey olamamışsın ki sen diyeyim. ayıp olmasın bunları dillendirmek.
o kadar ağır ki böğrüme oturan oturaklı öküz. sesim nefesim kesiliyor. bi sigara yakıyorum. herşey daha iyiye gitmiyor. ömür akıyor. durmasın aksın ama sularım berraklaşmıyor. yaşlanmak ağır geliyor. hemde hiç birşey olamamışken .
şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder