30 Eylül 2018 Pazar

korkma

Merhaba içimdeki küçük kız çocuğu ,

kocaman bedenime sıkışıp kalmış, bir yetişkin gibi davranamadığım için kocaman kararlar almasını beklediğim benim ürkek, güzel çocuğum .. 

sana en çok ben istemediğin gibi davranmışım bunca süre.. sesini duymamış, sana danışmamış , milyon yük vermişim omuzlarına .

çok özür dilerim.

ben bilmiyordum senin orada , yüreğimin hemen üstünde olduğunu. aldığım ve alamadığım senin almanı beklediğim kararlarla seni korkuttuğumu. inceden bir sızı geliyordu ama bilemedim vicdanımın senin çığlığın oldugunu . nasıl da kimsesiz bırakmışım seni . nasıl da yokmuş bunca zaman en güvendiğin insan .. ben .. ne şanssız deneyimlerin var benim yüzümden. "insan kendisine bile güvenmemeli" yazık bana . daha çok yazık sana .

ama burdayım artık. biliyorum senin tam yüreğimin üstünde olduğunu. tek dileğim orada en güzel havalarda yalın ayak salıncakta sallanman . alıcam hayatımın sorumluluklarını bir yetişkin gibi üzerime . seni sarıp sarmalıycam, yaralarından öpücem. sevicem seni. çok toyum ama daha. zaman alacak bunlar. bilmiyorum ki nasıl sever insan kendini? nasıl sarar yaralarını , nasıl şevkat gösterir kendine. hep vermişim, hiç saklamamışım kendime . iyiliği, huzuru, mutluluğu hep başkasına yaraştırmısım .

canım kendim. tutucam ellerinden, beklemiycem birilerinin yara bandını . burdayım ben.. yalnız değilsin. sesin duyulmaz değil, gözündeki yaşı silicem . seni hep sevicem..

korkma ben varım .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder