13 Şubat 2010 Cumartesi

çift-leşmek-

taze mezun ve taze ameliyatlı olarak eve kapanmış olmanın getirisi olsa gerek .. sabah ilaç içmeye kargalarla kalkıp restaurant citymde herkesi gezerek günlük hasılatımı topladıktan sonra atkımı örmeye başladım .. eş zamnlı olarakta 14 şubatın gözümüze sokulduğu şu günlerde gene incir çekirdeğinin kabuğuna sokacak düşünceler üretmeye vaktim oldu ..

çif-leşmek .. çift olabilmek .. ne ilginç bi olaydır ki insanlar bunun için baştan yook istemem diye yırtınırken bi taraftan da aranırlar .. tabiki bunun yanlış bir tarafı yok ama geçiş evrelerini düşününce çok eğleniyorum .. komik ayol .. neyse başlayalım ..

tarafların şüphesiz biri kaçar .. 2si de yalnızdır .. hatta acınacak durumdadırlar ama bi taraf kesin kaçar .. bu, günlük hava durumuna göre değişebilen bişeydir ama .. kovalanmadığı an yön değişir zira .. sonra küçük oyunlar .. bak bunu yaparsan şunu anlar .. en iyisi beyaz de ki siyahı yapması gerektiğini bilsin .. hey! napıosnuz siz yaa ?? bu kadar mı zor net olabilmek ? bunu istiyorum yada istemiyorum diyebilmek .. dürüst kalabilmek? ama yok ozaman az gizemli ya da karmaşık olunur di mi ? =) sonra,, görüşebilmek.. eğer zorsan kesin buluşmak için bi mani çıkmalı ki aha beklettim yada aha hala gizemliyim lan diyebil :)) görüşmenin adı sorumluluk olsun .. ölümcül bi hastalık faln girsin araya .. bu kadar yalnızken insanlrın bu kadar kasması komik işte ..

ve ikinci etap .. sevgili olabilmiş sevgili .. artık heryer pembe .. herkes melek .. suratta bi gülümseme .. çabucak ve acemice çekilen fotoğraflar ..amaç artık "ben" değilim .. "biz" mesajı vermek .. eklenen fotoğrafların akabinde değişen facebook statüsü .. artık ilişkisi var! aheeeyy .. hatta bi sonraki adımı tehlike arzettiği düşünülen arkadaşlar arkadaş listesinden çıkarılır ya da tek kişilik bi account kalır facebookta .. sosyal sitelerde kapanan accountlardan bahsetmiyorum bile .. budur yani çift olmak .. listeden atılan herkese yan gözle bakılmıştır demek ve sen nasıl yalnızsındır ki sığlaşmak pahasına biriylesindir ..

son adım .. şeker çikolata pembe bulutlarla yürüyen ilişki ne ilginçtir ki bitmiştir .. aynı gün bütün fotoraflar silinir ,, statü gene değişir ve işte vurucu adım .. damar bi ileti vardır sayfada .. =)) silinen bütün potansiyel diye gördüklerin geri eklenir ve dondurulan accountlar artık aktiftir ..

arkadaşım yapmayın bunları .. bu kadar ifşa etmeyin hayatınızı ve bu kadar basit olmasın bişeyler ..

şüphesiz bende yaptım bunların bir kısmını ve öğrendim ne saçma yaşadığımı .. ha bi ihtimal 14 şubatın karın ağrısını da taşıyo olabilirim ama siz de biliyosunuz ki bütün bu saçmalıkların altında yoksun olduğunuz özgüveniniz var .. siz daha kandırın kendinizi çok seviyorum uleeeyyn diye .. bütün korkuların , boyun eyişlerin ve "biz" zırvalıklarınızın altındaki eksik özgüveniniz .. yalnızlık iyi değil şüphesiz ama benlik kaybı ondan daha büyük bi ıssızlık ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder