25 Ağustos 2010 Çarşamba

43

sen gideli 43 gün oldu ..

hiç bir ayrılıkta saatlere günlere aylara yıllara takılmayan ben sensizliğin 43. gününü çok ağır geçiriyorum .. seni hep anladım .. haklı sebeplerin vardı gitmek için .. ama bi türlü kabullenemedim .. şimdi kıskanıyorum insanları ,, yokluğunu bilip, hazmedip , hayatlarına devam edebilen insanları .. senin seçip rüyalarına girdiğin insanları .. istediklerinde gelip başucuna oturabilen insanları .

bense hala dün gibi gidişinin acısını çekiyorum .. ne kabullenebildim .. ne azaldı sensizlik acım .. ne de bi kerecik rüyalarıma geldin .. annem acısı büyük olanın rüyasına gelmeyeceğini söyledi .. dua ettim seni göreyim diye .. kokunla uyudum .. seni düşünüp yattım .. odada sen varmışsın gibi yaptım .. hani her sabah beklerdin ya başucumda,, dualarını eder eder üflerdin bana .. öyleymiş gibi yaptım .. sımmsıkı kapadım gözlerimi , belki rüyaya açtığımda üfler olursun bana diye .. ama gelmedin .. hiç gelmedin .. demek o kadar büyükmüş acım diye düşündüm ..

halbuki biliyordun sen .. çok kıskançtım ben .. sevdiğimi kıskanırdım gözümden .. meğer ölüsünü de kıskanırmışım .. senden öğrendim ..

aslında sitem değil bunların hiç biri .. çok lanetimdir ama tanıyosun beni .. hani çok sevdim ya seni bütün tatavalarım ona .. hani çok sevdim de yanında olamadım ya son gün .. elini tutup öpemedim ya son an .. hani seni pamuklara sarıpta ben gönderemedim ya.. hani üstüne bi avuç toprak ben koyamadım ya .. çok kızıyorum kendime .. belki ondan bunca sinirim .. hani biyere gitmişsin de beni aramamışsın , unutmuşsun gibi geliyo .. bilsem de kabullenemedim 43 gündür .. hala geniş zamanlarda anıyorum seni ..

huysuzum .. tatlı kadınım .. bi kerecik gel rüyama da öpüp koklayayım seni .. koynuna girip orda uyanayım bi kere ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder