11 Ağustos 2010 Çarşamba

sebat ..

güzel yürekli bir insan bana sebat et demişti .. yazık ki dünya bunun üzerine kurulu .. sabır bi parça (yalan! çokca..) iyi şeyler düşün ki iyilikler gelsin .. seni bulsun .. hayatımın hiç bir alanında istemedim sabırlı olmayı .. ama hayat ya hani adı .. ben istemesem de o bana sabretmeyi öğretti ,, kafama vura vura .. midem bulana bulana bekletti beni ..

aslına bakıldığında hep bekleyerek geçti şu yaşıma kadar en güzel zamanlarım .. hiç birşey kolay değildi , hep emek , çaba ve en kötüsü sabır gerekti .. dedim ki sınav bu .. bu şekilde sınanıyorum . elbet bitecek bu kötü günler ve hiç ummadığım bir anda alıcam sabrımın karşılığını .. hayat elinde koccaman şampiyon madalyasıyla gelecek bana "vallahi bravo" diycek .. biz bile bu kadarını beklemiyoduk .. helal olsun sana .. ne de güzel dayandın bunca tersliğe .. ne de güzel nanik yaptın bana .. ama demedi .. şunca zaman geçti hala kimse iyi bişey demedi .. aferim de diyen çıkmadı , yoruldun artık gel de az soluklan diyende .. nedense hep daha çok zorladılar beni .. hayatta insanlarda .. nasısa kaldırıyo , dur az daha yüklenelim dediler ..

off .. çok dramatik bi yazı oldu bu .. ben böyle bi insan değilim aslında lan .. artık çok doldum heralde ki baya baya hayatı , insanları falan sorgular ,, hareketlerinde salak gibi anlam arar oldum .. (çıkarıma gel hey yavrum heyy)

ama ben yoruldum .. bu kadar işte .. ben artık yoruldum ! yaptıklarımdan ve yaşımdan bağımsız olarak hemde .. yaşın kaç ki ,, ne yaşadın ki ,, hayatın ne zorluğunu gördün ki aq falan diye babayiğit kelamlarla sakın gelmeyin bana kalbinizi kırarım 4 kelimede.. "bi sihtir git yaaaa" ya bakar dilimden dökülecek .. zorlamayın , üstüme gelmeyin ve en mühimi beni daha fazla yormayın .. zira vaktinde sevip kavuşamadığım adamlar , sevipte 5 para etmediğini öğrendiğim insanlar , gözümden kıskandığım ama ömrü bitti diye elimden kayıp gidenler, kurup kurup gerçekleştiremediğim hayaller , peçete koleksiyonu hassasiyetiyle biriktirip çöpe atılmış umutlarım ve belki de en mühimi kullanamadığım bir diplomam ve dolu sertifikam var .. anlayacağınız gibi loser olarak geniş çaplı bir cvm var .. bu saatten sonra sırtımı sıvazlayıp sana bişey olmaz lan hacı demeye el değil ağlamaya omuz istiyorum .. aksini arzedenleri itinayla tükürük yağmurumda boğabilirim ..

saygılar ..

1 yorum: