21 Eylül 2010 Salı

minik koala..

sevgili bilok ..

zor zamanlardan geçiyorum malum .. ve malumun ki ters bi anda çirkefleşir aynalarla dahi kavga ederim .. ve hatta hayatımda güzel giden herşeyi sistematik olarak ince ince dokuyup mahvetmeden bırakmam.. Allahtan etrafımda gezip arada kafama vuran bi melek var da büyük yanlışlardan sakınmama vesile oluyo ..

şöyle bi oturup düşünüyorum .. ne çok şey gelmiş gitmiş hayatımızdan .. ne çok kavgalar etmiş , ne çok koala edasıyla ağlaşmışız .. bir olmuş , bir ağlamış gülmüşüz .. en büyük dersleri bir birimizden almış ama en çokta bir birimizi yemişiz .. nazımız niyazımız kimselere geçmemişte sen niye yan baktın diye kavga edebilmiş, sonrada kaale almayıp anın sinirini, bi siktir git demişiz .. bi anda o kadr çok şey akın etti ki zihnime ,, anılar birden sarıverdi dört yanımı .. bi hoş oldum ayol ..

bir sürü şey anlatmak, oy ben ne çok seviyorum sevdiceğimi oy yesinler onu ,, iyiki de var hayatımda ,, en büyük şanslarımdan birisi o ,, ki milyon senedir sıkılmadan künefesini benimle paylaşır , aldığım masayı benim yerime çekinmeden öder, kitap bakarken bile bi bak sen derim kocca d&r da arkamda gezer ve hatta bildiğim bi çok şeyin temelini o atmıştır gerisi doğaçlamadır ,, teferruattır demek istiyorum .. belki de hayatında en çok küfrü ,hıh! lı tripleri ama şüphesiz enn büyük sevgiyi de benden gören insandır o demek istiyorum (evet sevgi konusunda hassasım .. o benimdir ve kimse onu benden çok sevemez .. kıskanç ve hassas bir yapım var .. böyle gelmiştir ve utanmadan seyrine bu şekilde devam eder .. ya benimdir ya da torpağın(toprak değil .. türk filmi repliği gibin .. )) mantıklı meblağlar yatırmayı 7 aydır beceremediğim kredi kartımın dahi sorumluluğunu alıp ana edasıyla kanat gerer demek geçiyo içimden .. ama yaşanan duygunun yoğunluğundan, sevginin yüceliğinden bu sefer dilim lal oluyo ,, sadece bakabiliyorum yüzüne .. cankuş minik koala diye 546798890. kez onunla cappy vişnemi paylaşıp vallahi istanbul sen bizi güldürüyosun böyle .. daim olsun şekerim diyorum .. cankuşun omzundayken ..

keyifle ..

2 yorum:

  1. kayboldum gittim giocuğum senin arada bir yaptığın gibi .. giderken hoşçakalda diyemedim sen de kaçmış gitmiştin zira .. onu bunu boşver ,, yolunda mı herşeyin onu de bana ..

    YanıtlaSil