14 Eylül 2010 Salı

dua

ve anladım .. içimde büyüyen sıkıntıya daha fazla ket vuramayınca da size de anlattım .. sizde okuyup evet diyeceksiniz .. öyle di mi .. ne mi o ?

cehalet .. en büyük veba .. ama daha kötüsü var .. cahilliğinin farkında olmama durumu .. ve hatta dahası .. daha hazini .. cehaletiyle övünen bi çevre var .. kendi güruhlarına insan diyip sizin insanlığınızı sorgulayabilen cahil cühela takımı .. adam yerine koyup cevap verseniz bütün cahilliğiyle size boş boş sırıtan , sussanız aha ezdim ben bunu diye saçma bir zafer edasıyla çirkin sarı dişlerini ortaya çıkarıp bütün arsızlığını gözler önüne seren ,, kimsin lan sen diye bütün terbiyeni dolaba kaldırıp küfretsen beyinleri orgazm olan bir güruh bu mevzunun bahsi .. ha bana bu yazıyı yazdıran hani şuraya kadar geldi diye işaret parmağıyla gösterilen yeri çoktan geçen , içinde boğulduğum bir sıkıntının içindeyim zira .. filmlerin kötü adamları sanardım ben hep böylesini .. gerçekten insanlar bu kadar mı kötü olur , yok artık .. herşeyi boşver bi kere üstünde insan sıfatını taşıyosun iyi kötü, olmaz diodum .. olamaz ki .. ama gel gör ki .. olurmuş .. etrafımız insanlığın gereğini yerine getiremeyen hatta bihaber olan insancıklarla doluymuş ..

ordan bakınca yazının gelişme kısmı pek bi havada kaldı di mi .. ama yapıcak bişey yok .. bu böyle .. bu sefer böyle .. çok kötüyüm lan ben .. iyi davranın bana .. hatta her neye inanıyosunuz dua edin ona benim için .. diyin ki .. yardım et ona .. çok yoruldu erkenden , artık dayanma gücü de kalmamış .. nefes almak göğüs kafesine ağır geliyomuş .. ve sadece uyurken huzur buluyormuş .. zira o zaman aklından çıkıp gidiyomuş böyle insanlar .. beyni bi o vakit dinleniyomuş o insanların sağ gösterdiğinde vuracağı tarafı kestirmediği için ..

ve diyin duanız biterken .. unutmayın sakın .. tek istediği huzur .. ver artık onu .. getir koy önüne her nerdeyse fersahlar boyu aradığı huzur ..

selametler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder