15 Haziran 2012 Cuma

Sacide

Ah be Sacide’m ;


Güzel kadınım … Devrik kraliçem …

Oturmuşken boğazın yamacına, yakmışken en birinci cigaramı ,, nerden geldin anlamdım ki aklıma ? ilk cigaramı senin yanında yakmıştım ve daha sonrakileri… Sanmıştım ki artık hep üçümüzüz şu hayatta .Sen ben bide cigaram.

Tabi öyle olmadı .En önce sen gittin , birimiz yandık hasretinden birimiz içine çekti seni her nefesinde.

Bi boşluk oldu gittiğinde , kalkmadı kolum kanadım . 10 gün çıkmamışım ne evden ne yataktan biliyor musun? Zaten soran da olmadı .

Kalktım bi sabah cigara almaya çıktım bakkala. Sonrası iyilik hoşluk. Gitme diyemedim , demek lazımdı elbet ama güçlü de olamadım önünde duracak kadar. Demek ki dedim, gitmek lazımdı. Yoksa niye gitsin.

Bazı geceler rüyalarıma düşüyosun , yoldan geçenler bazen sana benziyo . Bi tıkırtı geliyo içerden heyecanlanıyorum.

Sen gittiğinden beri başımda hep ağrı , midem kıvrım kıvrım . Yemek yemiyorum artık Sacide . Cigarayı 2 pakete çıkardım. Hepsi senin yüzünden desem , dilim varmaz ki. Ben gönderdim seni . Hep benim yüzümden gittin sen. Sevseydim seni , becerebilseydim sevmeyi . Mutlu ol demeye yüreğim varmıyo , oturdun iki ciğerimin arasına , bi kıpırda be kadın .. tam 5 yıl 4 aydır oturupduruyosun orda , kıyamıyorum sana , sessiz nefes alıp veriyorum ürker gidersin diye korkuma .

Offff .. nerden düştün be aklıma kadın . Sıkıştı nefes, olduğun yere . Hava hep sıcak , yokluğun demir gibi soğuk .

Bir şey itiraf edeyim mi Sacide ? Ölürüm sandım , öleyim istedim gidişinde . Ne deniz kabul etti beni , ne para verdiğim kötü adamlar. Senden geri anlamsız bi hayat bana kalan .. sağım solum önüm arkam hep sen .

Dilim varmıyo Sacide .. Gönlüm istiyo da dilim varmıyo . Mutlu ol bensiz .. Sen ol da nası olursan ol ..

--alıntı--

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder