1 Haziran 2012 Cuma

tecavüz



tecavüz kötü bişeydir .

bunu destekler söylemler ise insanlık dışıdır. özgürlük söylemleri geçen bir toprak parçasında kürtajin yasaklanmasının gündem oluşturması ise düpedüz komiktir.

komiktir zira , hergün onlarca, yüzlerce tecavüz mağduruna çözüm bulamayan , kendisi kaşınmış diyerek olayı gün be gün legalleştiren , 14 yaşındaki çocuğun rızasından bahseden koca koca adamlar şimdi kalkmış her kürtajı katliam görmeye başlamış .

acaba diyorum konuşan çoğunluk içinde bi tane ,, sadece bi tane tecavüz mağduru olsa idi , tecavüzün bir kadının en mahremine yapılan en büyük hakaret olduğunun bilincinde tek bir insan , veya aşkla sevişmeden olan çocukların ailenin meyvesi olmayıp sadece bir günahın fiiliyatı olduğunu kavrayanlar .. gene böyle beylik cümleler kurarlar mıydı acaba?

tecavüze uğradığını dahi korkudan söyleyemeyen, söylediğinde tecavüzcüsüne zorla verilen , öldürülen dişi güruhtan şimdi o günahı alıp besleyip büyütmesini istiyorlar.

ne garip ..

ben biyeri kaçırıyorum galiba .. bizim tüm dertlerimiz bitti mi? muhasır medeniyetler seviyesine eriştikte belimizin altı mı kaldı çözümleyemediğimiz ki bunun alenen konuşulabilecek bir konu olduğunu da düşünmüyorum ben .. noldu kişi hak ve özgürlüklerine ? acaba ben mi yanılıyorum ?

veya diyorum .. tecavüze uğramış çocuklarına çözüm bulamamış, annesiz çocukları sokaklara Allah rızkını verir düşüncesiyle salmış, her tecavüz vakasında kendi kaşındı diyecek kadar pişkinleşmiş insanlar .. aslında evet .. bunu da der..

bi de bu var ..

bunlar da şarkı 1.. şarkı 2.. şarkı 3 ..

bu da wikipedi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder