3 Ağustos 2012 Cuma

olmalı .. olmalı ..

aslında bundan yıllar önce belliydi herşey ..

herşey o kadar aşikarmış ki baktığımda şimdi ,, belki önlem alınsaydı , daha yakından takip edilse .. ne bileyim, toplulukta çorbanın içindeki un topakları gibi ezilseydi .. ah keşke ezilseydi ,, yılanın başı küçükken ezilseydi , ağaç yaşken eğilseydi .. işte o vakit bunların hiçbiri olmazdı ..

mideme kramplar girmezdi ,, hassas düşünmekten çatlamaz, kedileri doyurmak için dolapta peynir bekletmez , dolunayda uykularım kaçmazdı .. evimdeki kitaplarım bile daha farklı olurdu şüphesiz..

yaşıtlarım , o korkunç el hareketleriyle mustafa sandal'a eşlik edip aya benzeeeeer yüreğim derken veya onun arabası vaaaar diye bağırırken , ben bunu dinlemeseydim , içimde farkında olmadan yeşeren varoluşçuluk tohumlarını an be an aldığım nefesle sulamasaydım , hayatımın her anına anlam katmaya çabalamasaydım , sebep sonuç ilişkilerine veya etki tepki kuramına hiç kafa yormamış olsaydım ..

işte o vakit garanti ediyorum .. daha yararlı olabilirdim kendim için ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder