10 Ağustos 2012 Cuma

zikir

taze bir tespittir ki dokunmayan yılan on milyar yıl yaşayabilir insan familyasının civarında .. ve daha ziyade ve şık bir tespittir ki insanlar yazık ki en çok zikrettikleri hissiyattan , erdemden veya duygudan yoksundur .. belki de 40 kez söylenen olur zihniyetiyle milyarlarca telaffuz ederler aslında "sahiplermiş gibi" ona .. misal namusun çok mühim olduğunu savunan bir cici kız muhtemelen en arsız durumlarda kalmış, en arsız fantazilere sahiptir . parayı en seven , en çok parası olan aslında ve gözü en aç .. öylesini mezar kabul etmez ..  etmesinde. hak ve adaletten dem vuran biri zaten bitmiştir gözümde zira hep kendi tarafına yontar katarın topuzunu .. objektiflik ise tamamen farazidir insan hayatında .. karşısındakini yerden yere vurmak adına objektif kalan insan evladı , aynı objektifliği yakıştıramaz kendi hayatındaki yanlışlar dillendiğinde ..
. ve ben .. öğrendim artık kınadığını yaşamadan ölmez insan evladı .. ve en büyük sınavı insanın en istediği üstünden .

şarkı

1 yorum:

  1. Hani bazı insanlar telefonun menüsünü İngilizce ya da Fransızca kullanırlar ya. Ben de sayfayı İsveççeye çevirip öyle okudum, hiç bir şey anlamadım. Türkçenin canını yiyim.

    YanıtlaSil