9 Nisan 2013 Salı

gurme

gurme olsam her gün adım adım gezerdim istanbulu .. önce istanbulu .. sonra sağdan soldan soruşturur heryeri .. ah derdim sizin bi mercimek çorbanı varmış .. sizin bi salatanız .. bi köfte yapıyomuşsunuz dillere desta .. höşmeriminiz varmış .. ondan yemeye geldim taaa nerlerden .. ah derlerdi o vakit .. uzuuun yoldan yormuşuz sizi . hemmen hazırlıyoruz siparişinizi. oh derdim oh. iyi ki midemin götürdüğü yere gittim . ne akıl ne kalp bulamadı bunca zaman yörüngemi . ordan çıkar manda batmaza giderim kahve içmeye .. şöööyle bi koklarım önce .. miss ..

hiç üşemezdim , aklıma bile gelmezdi kilolar, yorgunluk .. illaki boğazda bitirirdim günü .. en ucuz zevkim olurdu kağıthelva .. demezdim ama kimseye ayıplamasınlar kossskoca gurmeyi diye .. ah derdim arada bunun içinde keçi peyniri mi var? safranı fazla kaçırmışsınız. fesleğen yerine nane daha çok yakışırmış .. bu şarap 1957 yapımı .. ama çok sabit kalmış .. bakın .. hep tortu .. tıh tıh tıhh ..

tasasız bi hayat istiyorum .. doymak için apar topar yediğim yemekleri değil .. saatimi cebimden çıkarmaya tenezzül etmediğim günlerde ayaklarımı uzatıp içtiğim kahveler istiyorum. işleri bitirdim,oh 2 sayfa kitap okuyayım cümlesi yerine, ayyy uykum geldi ,, az uyuyayım da kalkınca da şu 10 sayfayı okurum yada boşver zaten sıkıcıydı cümlesini kurmak istiyorum. şükür ki istiyorum ..

şarkı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder