13 Nisan 2013 Cumartesi

sarhoş özgüveni

yanlış anlamışız herşeyi ..

olmamış bu ..

yapboz oynarken yanlış köşeye sıkıştırılmaya çalışılan zavallı bir parçalarmışız aslında siz .. ve ben .. biz iyi olur zannetmişiz .. aslında tam da oturdu sanmışız .. oyunun sonunda açıkta kalan parçaları görünce anlamışım .. lineer olmayan bir dünyada lineer bir çizgi çekip o çizginin üzerinde 500 promil alkolle yürümeye niyetlenen bir sarhoşun anlamsız özgüveniyle yürütürüz sanmışız.. ama dedim ya .. lineer değil bu dünya . o gördüğün iyilik sağlık senin minik fanusunda . nuhun gemisi gibi sallana sallana giderken gemin koca denizlerde, mutfağında stabil tezgahında yana yatan çaydanlığını sorguluyorsun sen .. bakış açın dar demiyorum .. dünyan bu kadar..

dostluğu da böyle sanmışsın ..yıllarca aştığımız çölleri yok sayıp, ilk düzlükte ayağına takılan çakılı da benden bilmişsin ..  .. poff .. yazık ki geçen zamana ..

güzele güzel demek en kolayı .. sen gel notre dam a sevdir aynadaki aksini .. yalansız olsun ama , tüm samimiyetinle ..

yüzmeyi bilmezdim de hep sığda kalırdım .. korkardım batmaktan, ölümden .. sonra öğrendim .. duymuyorum seni .. kulağımda sadece dalga sesi .. gel buraya ! hım .. saçmalıyosun .. anlamsız gerekçelerle kendini kandırıyosun .. beyazı karalayıp siyah yapıyosun, olmadı güneş gözlüğüyle bakıyosun.. peki ..

yazık ki çok güzel söylemiş zeki müren ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder