19 Nisan 2010 Pazartesi

"nesne" durumu

misafir yastığı aldım bugün .. beni yalnız bırakmayan cankuşlara ve uzuuun yoldan gelecek beklenen konuğa..
ne zormuş diye her fırsatta ağlıyorum ya aslında mutluyum ya ..bi evim bi işim var ..cankuşlarla keyiflenen kocaman haftasonlarım var.. artık gel be yavru dediğim en beklenen var .. düşünüyorum da .. ne garipmiş bilmediğin bi şehri kendin için öğrenirken bi kuple de bi başkasının olası gelişinde ona göstermek için öğrenmek .. bütün "elit" mekanların zihninde listesini çıkarıp gelesilere sunmak .. bütün keyifli planları 23ü haftasonunda 2güne nasıl sıkıştırırırm hesabı yapmak ..

öyle düşündüm mutlu oldum dur dedim bu hissiyatı 2 kuple yazıya dökeyim .. bu arada yazım direk sanadır bacım özgem ..

geçen ki fazla kapalı olmuş kanımca ben gizli özne olup yüklemimi zor kaldırırken nesne olmayan bir sürü nesne geldi önüme .. oysa hem gizli özneydim hem kapalı anlamlarda nesneye yüklemler biriktiriyordum .. ne nesnemin haberi vardı yüklemlerden ne de ben yüklemlerin hepsini hakkıyla yüklenebiliyordum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder