4 Mayıs 2010 Salı

naftalin kokulu yazı

sevgili bilok..
bugün bi yazı okudum .. türkiyede değişen, gelişen, yön değiştiren ve özgürlük die nitelenen ama aslında çaresizlik ve korkudan başka bir tanımı olmayan kadın erkek ilişkileri hakkında ..

diodu ki .. kadınların özgüvenlerini daha bi kazanmasıyla erkekler geri çekilmişler ilişkilerden .. eskiden kaçanı kovalayan , canını dişine takan , ya benimsin ya kara topraaan diyen , sevdim mi tam severim gazelleri okuyan, evimin kadını çocuklarımın anası olacahsıın uleeyn diyen bizim yurdum delikanlıları gitmiş ,, yerine sessiz sakin fazlaca ilgisiz alakasız ve hatta uzun ilişkiler kurmaya korkan garip bi nesil gelmiş .. artık tek günlük ilişki sever, bağlanmaktan acaip tırsar, hatun kişiyle işi bittikten sonra aramaz sormaz ama kendini de unutturmaz ne öldürür ne güldürür bi nesilmiş bu .. koca koca cümlelerin içini dolduramadığı gibi koca koca bakışlar bile atamazmıs hatun kişiye .. zira korkarmış annesinden ayıracak onu diye .. hem o zamn diğer hatun kişilere kim göz süzer kim edepsizce kur yaparmış .. kanka ayağına yatar ama alttanda ayar verirmiş hatuna .. ama ne oymuş ne diğeri .. anca yorarmış ,, üzermiş..

ve biz .. hatun kişiler.. maddi özgürlüğümüzle birlikte özgüvenimizi de kazanınca erkek ne ki ayol elinin kiri tatavalarıyla avutmuşuz kendimizi bu fake romeoların sessiz sedasız ve anlamsız gidişlerini sindirmek için .. onlar yaparsa ben daha alasını yaparım he heeyt diyip nerde akşam orda sabah moduna girmişiz .. eskiden ağlak sevdiği için kendini intaaar eden kızlar çirkin şekilde makinalaşmış ,, aramayanı unutmuş yenisine kırıtmış ..

hani dişe dişe göze göz ya her şeyi yapmışız onlarla boy ölçüşmek için .. ama minik bişeyi es geçmişiz .. aslında görmek istememişiz .. zira o bizim en zayıf noktamızmış ondan yok saymışız .. kadın kısmısı sevmeden bakamazmış .. öyle birden geçip unutamazmış erkek nesli gibi .. ve salaklığı baki olduğu için her aradığında gidermiş en büyük üzenin ardından ..

sonra düşündüm .. düşündüm ..bu derdi sırf ben yaşamıyomuşum .. asrın hastalığıymış .. vebasıymış.. insnlar yüreklerini sandıklayıp içine de naftalin koyup kaldırmışlar meğersem .. yazıkmış .. çokta günahmış.. ne zaman birinin yüreğine tutunmak istesem hep ellerim kaymış kendimi yerle yeksan bulmuşum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder