24 Haziran 2010 Perşembe

siz..

organize bi şekilde hayatıma girip ,, kendine alıştırıp daha sonra da kırıp döküp olay mahalini çamurlu ayaklarıyla ezip, tanınmayacak hale getirip daha sonra da bir fincan kahveyi yok sayıp giden sevgili cankuşlar ..

tamam .. oyunu bırakıyorum .. daha fazla sizinle ip atlamıyorum .. daha fazla attığınız topu tutmak suretiyle istopunuzda da yokum .. ipim de topum da kurduğum oyunda sizin olsun .. ben eve gidiyorum .. camın arkasından sokağın sizin olmadığınız tarafını seğredicem .. siz de daha fazla gelip çalmayın kapıyı hadi gel tekrar oynayalım diye .. benim istediğim oyunu oynayıpta kandıramazsınız beni .. hem ezanda okundu artık .. çıkamam sokağa .. siz de beni rahat bırakın benimle ..

zaten daha ziyade kırılasım yok ..


Ve simdi siradaki parca gizli oznelerime gelsin.. Sebnem soyluooor.. Kalbim.. Zira yapistirmayi adet edindim kendime.. Hmde patafixle.. (Sukur ki caktim en sosyalinden de mesajimi..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder