27 Haziran 2010 Pazar

re-turn

bayadır ayrı kalmışız .. başkalarına zaman ayırmaktan ,, başkalarını aramaktan yaren olsunlar diye onu bi köşeye atmışım .. bilmişim çünkü o hep olacak , kızsam da gitmiycek , en fazla ağlıycak bana, böyle bi insana döndüm diye .. ki ağladı da ardımdan , ben bırakıp giderken onu öylece .. uzun zaman konuşmadık .. karşılaştık tabiki ama bırak konuşmayı 2 kelam etmeyi göz göze bile gelemedik .. o bana üzülüyordu .. bense ona ..

dün gece gene karşılaştık .. bir garip haller içerisinde bi kulak ararken beni dinleyecek o çıkageldi ansızın .. güldü bana hiç bişey söylemeden .. sonra uyuyakalmışım koynunda .. sabah tüm lanetliğime rağmen gülümseyerek uyndırdı .. ben ahlandıkça o mutlu ol dedi .. ben üzüldükçe o daha güzel günler olucak dedi .. ben nası dediğimde o sabret dedi ..

sonra ben en güzel kahvaltıyı hazırladım ona .. o kağıt helva aldı bana sahilde yürürken uzun uzun .. hasret giderdik sadece bakışıp .. oysa en büyük destek oydu bana yıllarca .. nasıl da atabilmiştim bi kenara onu ve nasıl yok saymıştım ..

iyi ki gitmiyordu biyere .. iyiki hep benimleydi .. söz verdi gitmiycek bidaha bırakıp .. huzurluyum .. ve sakin .. süresini unuttuğum kadar uzun bi zaman sonra sakin .. o artık gülüyo bana her aynaya baktığımda .. bu da yetiyo benim ayakta kalmama ..

ve diğerleri .. çekilebilirsiniz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder