14 Temmuz 2010 Çarşamba

veda

Pamuk kralicem..

Dizdin huzunleri bogazima.. Bilirim halbuki hic istemezsin uzmek beni.. En kiymetlim gittin mi gercekten? Hani hep ordaydin ya sen.. Hani hep kalirdin ya orda muazzam yasam sevginle .. Hani benden daha hayat doluydun herseyi yapacak gucun vardi ya.. Iste simdi hic algilayamiorum bn insanlarn soyledilerini.. Sana hic yakismazdi ki o bembeyaz zevksiz caput.. Sen kirmizilarin pembelerin kadiniydin hatta bana kizardin di mi ne bicim renkler giyiyorum diye oyle ici gecmis gibi.. Hic yakistiramadim moda ikonum.. Ne bu keyifsiz kostumu ne bu sessiz gidisi..Caninda sikilr senin orda..

Benimle 2 kelam etmeden , yeni dedikodulari almadan nasil rahat olucaksin? Nerde bu digdem napio orlarda gelse ya artik diyip soruyomustun beni..olmadı ben gidiyim diomuşsun ..
Geldim yanina bebegim.. Bombos baktin bana sen misin dedin hatirliyo musun? Hani optum seni kokladim uzun uzun icten ice bilirken son oldugunu hep bi sonraki geldigimde yapicaklarimizi anlattim sana icim erirken..

Beni mi bekledin sen onca zaman agrilarinla yoksa? Son bi gorim mi dedin icinden?
başka bi anlamı olamaz ki benim hemen ardımdan senin de gitmenin .. Ama ben hainlik yaptim di mi sana kactim erkenden? Dayanamadim ama oyle olmana .. Dayanamadim o deniz gozlerinin bombos olmasina.. ama sen de hainlik yaptın bana .. hemen ardımdan niye kaçıp gittin ki? daha ne çok içilecek çaylarımız , yapılacak dedikodularımız vardı oysa.. daha ne çok sevicektim seni gözümden kıskanıp .. daha ne çok sıkıştıracaktım seni sen oflayıp içten içe keyiflenirken ..

Yine de sukur ki bana son sansimi verdin pamuğum.. Sukur ki beni bekledin hayatin yukledigi en buyuk agirliga ragmen..

Cok seviyorm seni mavi gozlu tatli sozlu guzeller guzeli kadin.. Meleklerin her daim yaninda incik boncugun kollarinda olsun..

Rahat uyu.. Huzur bul..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder