14 Kasım 2010 Pazar

kamuoyuna duyurdum

çok fena şeyler yazasım var .. zira biliyorum yazmadan atamayacağım içimden .. anlatmak kar etmeyeceği gibi yazık ki bi konuşmacı olarakta pek iyi değilim .. ama insanların hayatımdan fikri olmasını sevmezken şurda bütün açıklığıyla haleti ruhiyemi afişe etmek te abesle iştigal oluyor zihnimin minik odacıklarında ..

istiyorum ki kimsenin beni tanımadığı minicik biyere gideyim .. ada mı ? hımm .. olur .. ıssız olsa daha bi şukela olur .. hımm .. yanıma mı ne alırım .. vallahi hiç bişey almam.. hatta anısı sızısı hatırası en ufak bi anımsatması olmasın diye kıyafet bile almam.. üryan geldim .. yine üryan giderim .. diyodu ya manga .. öyle .. denizden karaya vursam mesela bi sabah .. hafızam resetlenmiş .. cüzdan kimlik hak getire ..

ne hoş olurdu di mi? herşeyi 0dan öğrensem .. hayat 25 yıl sonra yeniden başlasa bütün heyecanı ve merakıyla ..

yok hayır .. ne korkak ne de sorumluluk sevmezim .. sadece istiyorum ki .. insanlar benden benim kadar şey beklesin .. göründüğü kadarı altında da vardır diyip farazi bir buz dağı yaratmasınlar benden .. göründüğüm kadarım zira ..

yormayın beni daha fazla .. terazimin dengelerini tutturamıyorum ben henüz , kuşun minik tüyü dahi yeterken darmadağın etmeye bütün dengelerimi , bana hareket çekip pis pis gülüp ardından da bütün ağırlığınızı koymayın hayatıma .. hatta sittirin gidin lan .. dağılın .. adam olun ..

saygılar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder