8 Kasım 2010 Pazartesi

bayram

meraba dedim .. merabaaa dedi hoşgeldin .. el salladı bide ..

kimim ben dedim .. baktı .. baktı .. bomboş baktı .. bilemedim ben seni dedi .. çocuk gibi mahçup .. tuttum ellerinden .. baktım gözlerine .. öptüm sonra .. ben geldim .. hani soruyomuşsun ya beni .. ne zaman gelcek diye .. hani herkesi ben sanıyomuşsun ya .. seni ben büyüttüm diyip bide anılarımızı bıkıp usanmadan , an be an yok olan hafızana inat anlatıyomuşsun .. çağırdın da geldim bak .. torununum ben .. diğdem ..

değişmedi bakışları .. benim dolan gözlerime boş boş baktı , hoşgeldin dedi .. baktı .. gene baktı .. öptüm .. üstünü örttüm , uyudu .. baş ucunda dua ettim .. Allahım nolur uyansın diye.. bi kere daha uyansın .. iyi olması için çok geç farkındayım ama bi sefer daha uyansın .. uyanınca beni hatırlasın .. Allahım nolur bana boş bakmasın .. içim yanıyo .. eriyo .. eziliyo .. nolur beni tanısın ..

uyandı .. bu sefer bakmadı bile .. tanımayıp kabullendi varlığımı .. şimdi yemek yiyoruz .. nolur bi kaşık daha al .. hatrım için .. Allah adı için .. bi kaşık daha babane .. içim almıyo .. ama bak hasta olucaksın ..

annee .. babanem 5 kaşık içti çorbadan .. ..sessizlik .. içinde de bolca şaşkınlık .. olmayan bişeyin yarattığı sevinç gözlerde de ..

gün be gün çöken göz altları .. gün be gün mora dönüyorlar .. gün be gün daha az yemek yiyip daha çok uyuyor .. gün be gün daha az hatırlayıp daha çok olmayanlarla konuşuyor .. gün be gün dili daha zor dönüyor .. kelimelerin arası daha çok uzuyor .. gün be gün daha boş bakıyor .. daha çok kahrediyor .. gün be gün daha çok yanıyor içim .. daha çok dua ediyorum bi kere daha uyansın diye ..

allahım nolur hatırlasın beni gittiğimde .. gözleri daha az mor olsun .. nolur bana boş bakmasın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder