11 Mayıs 2012 Cuma

emekli

ben emekli olmak istiyorum .

evet .. düşündüm taşındım .. en güzel bana bunun yakışacağına karar verdim ..

bi çok negatif yanı olduğunu düşünsene bi çok insan aslında dünya kadar olan pozitifi de kaçırıyolar sanki.. yada ben çok istekliyim bilmiyorum .

bi kere hayatta yaşayacağın bi çok şeyi yaşamış halletmişsin. derdini çekmiş , sıkıntını halletmiş , sevinçlerini de sonuna kadar görmüşsün .. peki bundan sonra ne mi kalıyo geriye? püri pak hayat .. kemiksiz et gibi hemde ..

mesela istediğin saatte kalkma özgürlüğün var elinde .. ve hatta geçmiş 40 - 45 yıl her sabah kargalara müteakıp uyandığın için daha da kıymetli senin bu geç uyumaların .. hayattan an çalar gibi hemde .. istediğin saatte istediğini yapıyosun sonra .. ister alışveriş yapıyosun akşama kadar, ister balkonda çene çalıyosun misafirlerinle .. olmadı gene uyuyosun , spor yapıyosun .. kendine eğiliyosun sonra .. belki 50 yıldır seni taşıyan vücudunu daha iyi tanıyıp , onun ferahı için yiyip içmeye başlıyosun .. eskiden duymadığın alarmlarını şimdi daha net duyabiliyosun ..

tüm zamanlar senin olduğu için kişisel gelişimin ve hobilerin için yeterli bi ömrün var .. ister dikiş kursuna gidiyosun , ister sabahlara kadar kitap okuyosun ..

en güzeli de , dedim ya keşken kalmamış ,, zaten yapmışsın herşeyi .. üstünde varolmanın dayanılmaz hafifliği ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder