26 Ağustos 2011 Cuma

Chuck Mangione, Maslow ve diğerleri ..

Hizki ve ofkeli hayrani , bulundugu bolgede de fazlasiyla aktif ama oldukca gereksiz espriler yapan bi dolmus soforunun makam arabasindayim .. Yorgunluktan artik aglarken ve kendi hissiyatimi dusunecek enerjim yokken hasbelkader karsilastigim ve bana en buyuk gayesini cok buyuk bir ayipmiscasina fisildayan kadin geliyor aklima .. İlahi bi saka olaraksa children of sanchez basliyor desteklercesine ..

Cok kiskaniyorum .. Denizler otesi kocaman hayalleri oldugu icin .. Keske diyorum daha cok destekleseydim herseyi birakip fotografcilik ogrenmek isteyen ve sevgilisiyle Cleveland'e yerlesmenin esiginde olan kadini ..

Sonra kendime dönüyorum hızlı aldığım bir virajda .. Benim hayallerim niye bu kadar sig peki diyorum?son sürat calismaya baslayan zihnime bu sefer maslow dusuyor .. murphy gibi beni asla yalniz birakmayan maslow .. cevabimi aninda alip sinirleniyorum duruma .. durumuma ..

Gene sans eseri izledigim bi programdaki bi diger kadin affedin ve unutun diyor .. Sikisip kalmayin hayatta .. Kendinizi ve enerjinizi ozgur birakin .. Zaten iyi bir insansaniz istekleriniz gelip sizi bulur .. Nihayetinde bir kere geldigimiz su noktayi taclandirmak bizim elimizde .. hem ne ehemmiyeti kaliyor ki aldigimiz solugun hayalerimizi gercekleyemedikten sonra ? olmus gibi yasayin diyor hayallerinizi birde .. benim asirlardir yaptigim totem aslinda varmis diyorum ince gulumsemeyle .. ama keske yapabilsem bir de .. inansam kalpten .. biliyorum ki olacak bu sefer ..

ben aslında herseyi birakip gitmek istiyorum ..

yoruluyorum ..

uyuyorum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder