21 Ağustos 2011 Pazar

misal rüzgarmışım ..

bu ara canım bişey yazmak istemiyo ..

gene çok düştüm hayat derdine .. kim ne yapmış , ne demiş .. ah ben ne olacağmışım .. ay yok bugün oturayım da yarın gidermişim .. aman onu da görmeyeymişim .. pozitif olaymışım da pozitif kalaymışım .. herşey pek iyiymiş aslında da ben salak görmez imişim .. öyleymişte böyleymiş .. hayat güzel , insanlar mutlu herşey püripak imiş esasında .. tepemdeki kara bulutlar görüş alanımı daraltıp bakışımı sığlaştırdığından göremez önümü oturur yanarmışım halime ..

ah bir diyebilsem koy götüne rahvan gitsin deyye .. ah bir esen rüzgar ses etmeden kimselere savurup götürse beni de simyacı misali .. güneş olup girmektense insanın gözüne gözüne , yıldız olsam bakmadan görünmeyen .. görmeye emek isteyen .. zorla öğretilen ders değil de , sahafta bekleyen kitap olsam .. şöyle mis koksam ..

essem gitsem .. uçsam gitsem .. en olmadı terastaki salıncakta zırt diye ölüversem ..

ay şiştim gene .. başladı yanak şişiren puflarım .. atiim derken kendimi denize .. orhan veli düşüyo aklıma .. sonra alakasız 3 mısra daha ..


"Baka kalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel; Serde erkeklik var, ağlayamam. "

peki diyorum .. n'apıcam ben ..

o değil de ders çalışmam lazım .. Allah'ım lütfen delirmiim .. bugün de delirmiim ..

dırıp dıp dıp dıp dırırırıırp .. 

bi şöyle olup oturamadım götümün üstüne huzurla .. ona yanarım ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder