14 Ekim 2011 Cuma

Kardelen ayse

Hayatimda bi cok betimleme sifati oldu.. İyi dedim rutin, can sikici bisry yokken etrafta .. Cok iyiyim dedim annemlerle yaptigim bayram tatilinin ardindan.. Mukemmelim dedim sonra bu tatilin ardindan sevgilimin gozlerinde kaybolunca..

Sonra ehhler basladi.. Kotuydum kendi meslegime ulasamayinca, cok kotu oldum lanet insanlarla ayni is ortamini paylasmak zorunda olunca.. Evim benim olmayinca ve bi cok seyde .. Beterdim aglarken aitlik ekime layik belki tek sey olan yatagimin ustunde ..

Beterin beterini gosteren kaderime sukurler olsun simdi.. Pamuk kralicelerimi kaybettim ; oksuzum.. Meslegimden oldugunca uzak olmanin yani sira anlamsiz yaptirimlarla ve cilgin egolarla ugrasiyorum.. Ve en sonda isini yapamayan adamlara is ogretmek namina 13 saat depoda calisiyorum bilfiil.. Koli koli urun ayirip, palet tepelerinde geziyorum.

Cunku bunun icindi iyi bir liseden mezun olma, sabahlayip girilen sinavlarla hak kazanilan 2 universite diplomasi, tubitak projeleri, bitirme tezleri, 2 dil , erasmus ve birsuru basari hikayesi ..

Yok cocuklar okumayin .. Ben okudum, kardelen ayse gibi okudum ..

Sarki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder