3 Nisan 2012 Salı

küf

sıkıldım .. (sıradan bir titeem girişi)

bu sefer pik yaptı mutsuzluğum.. hayatımın gelecek zaman ve dilek kiplerine ve gizli özne ve zaman zarflarına takılıp kalmasından midem bunaldı .. hani dünya dönüyo ya düzenli bi şekilde .. işte o artık benim başımı döndürüyo ..ben artık şimdiki zamanlarda cümleler barındırmak istiyorum hayatımda .. beklemek ve azmetmek ve sabretmek kafi .. ben artık sevinç naraları atmak ,, içip içip mutluluktan şakımak istiyorum .. ve ben ne zaman böyle desem hep daha kötüsü geliyor hayatıma .. bunun yeterince beter olmadığını ben daha beter bir sıkıntıyla belgeliyorum ..
ve kendimi hiç olmamış kadar yalnız ve ıssız hissediyorum .. kimsem yok .. yanımda yakınımda ucumda bucağımda .. sanki maskemin içi ölmüş .. kimse bilmemiş ..  herşey küf .. ve ben küf kokuyorum ,, ne çiçek ne bahar .. ne de zerre huzur .. ben küf kokmuşum .. ölmüşüm de görmemişler gibi .. koltukta öylece unutmuşlar gibi .. ve ben .. deliremiyorum .. çok istiyorum ama deliremiyorum ..

ben artık pasifize olmuş bir hayat sürmek istemiyorum .. dilek kipleriyle bezenmiş hayatımı istiyorum ve hatta arzuladığım ve urganlarla çektiğim elde edilememiş hayatım için göz yaşları döküyorum ..

ben çok bunaldım .. ve bu benim hayatım .. bırakın en çok ben üzüleyim ve endişeleneyim ..

buda blogla eş zamanlı message box'ıma düşen güzel şarkı .. şimdi siktiringidin bileklerinizi mi kesceksiniz napcaksınız ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder