1 Nisan 2012 Pazar

yuh sana skati

korku filmi gibi bi 1 nisan geçirdim .. ve haftasonu .. evren inatla şakalaşmaya devam ediyo benimle.. ve ben bu sefer pas dedim .. pes dedim .. bu kadar da olmaz dedim .. o duymadı ama..

mesela skati gelse .. ışınliim ablaaa dese .. ışınla lan derim .. ışınla beni .. hemde derhal skati! beni şu içinde bulunduğum durumun tam tersine ışınla , gerekirse 50 yıl ileri at ama ışınla.. yanıma almak istediğim de 3 şey falan değil .. annemgil gelsin bide sevgilim .. ondan sonra mutlu mesut ölelim orda , sakın geri getirme beni , yemin olsun dağıırım ağzını burnunu .. ha ne olmuyo mu öyle.. o zaman siktrgit skati! sen de git , beni benimle bırak ,, rahat bırak beni .. ben sıçtım sen sıvama .. onu da itinayla yaparım ben "best loser ever" olarak ..

küfretmek istiyorum sana skati ,, şu yaşadıklarımın toplamının nezdinde sana küfürler saymak istiyorum .. seni öldürebilirim bile skati ,, neden hala gelip beni ışınlamadın diye .. neden bunca şeyi görürken hala yaymış götünü oturuyosun diye .. çok sinirliyim skati , bildiğin gibi değil .. en çokta kendime ..

neyse .. konuşmak istemiyorum seninle bunları ,, zaten bişey değişmiyo konuşunca pek biliyorum ..

tek temennim 1 nisan havasının geçmesi.. ve bi tane de olsa maç bitmeden gol atabilmek skati .. hani o kale varya ,, sen olursun inşallah ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder