9 Mayıs 2012 Çarşamba

aydaki adam

ve tuhaf insanlar .. herşeye kulp bulmaya meraklı ve kendini hep haklı gören insanlar ..

benim rengim mavi ayy çok hassasım , ben çok asabiyim bağırır çağırırım , ben ak'ım kara dokunur , ben buyum ben şuyum diye kendini pek çok önemseyen insanlar .. çok sıkıcısınız ..

ırkçı gibi geliyo bana sürekli kendine kulp bulan insan .. fazlaca bencil olduğunu söylemeye zaten hacet yok .. ben şöyleyim derken , karşıdakide aa bende derken oluşan anlamsız yakınlığı hala yaşayan insanların olması zeka seviyemizin tahlili anlamında zaten üzücü .. malzeme belli zira .. fazla bişey beklemenin anlamı yok .. senin karakterindeki herhangi bi artı veya eksi benim çevremde mevcuttur, senin çekme yapan fıtığın illa vardır bi başkasında .. yani , ne sen fazla özelsin , ne ben fazla sıradan ..

tek derdi evdeki hasta kuşum olmuş , ders çalışayım , para kazanayım ama iyi de bir insan olayım .. aman kırıp dökmeyeyim diye çabalayan zatı şahanem .. ne kendim mutlu olmuşum ne de kimseyi mutlu edebilmişim .. bak buda döngü aslında .. gene sen böylesin ben şöyleyim safsatası .. diyorum altı üstü insan .. bekleme aya çıkmasını .. herkes bi yuri gagarin olamaz ..

bi tahlil daha .. insanın geçmiş korkuları hep gelirmiş ardından sinsi sinsi .. korktuğun hep gelip seni en hassas zamanda bulurmuş sonra .. sen kesseler acımaz derken , kıymık canını acıtırmış bi başkasının .. ve sen anca kızarmışsın kendine canının kıymetini bi türlü bilemediğin için ..

artık diyorum .. iyi olsun herşey .. sıradan olmasın insan evladı ,, misal şaşırtsın ..

şarkı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder