2 Temmuz 2012 Pazartesi

nazan öncel

nazan öncel olsaydım ben şimdi ..duygusunu , hareketini , herşeyini ölçülü ölçülü kesip biçmiş nazan öncel yapmışlar sanki ..
 onca o güzel şarkıları ben yazmış olsaydım , şarkılar diil tabi mevzu bahis onca hissiyatı ben saklayıp sakınsaymışım içimde , bu kadar güzel betimleseymişim hissiyatımı ..
 
mutluyken göbek atan , mutsuzken şehri yakan kadın o benim gözümde sabahtan beri yoğunlaştırılmış dinlediğim kendisinden aldığım elektiriğin betimleyen eksiltili cümle hali .. güçlü bi kere .. sonra umrunda değil dünya .. sen.. ben ..
an be an, her takribi 3er dakikalık her şarkısında değişiyor ruh halim ,, depresif olmaya fazlasıyla uygun bünyemle her şarkıda küfürler ve 5 karış suratla eşlik ediyorum veya inceden , çaktırmadan müdürüme nazır omuz atıp ayaklarımla ritim tutuyorum ..

çok kıskanıyorum seni nazan öncel.. baştan aşağı , parçadan bütüne tümevarımda çok kıskanıyorum ..

çok bunaldım ya ben şimdi , koşarak camdan atasım var kendimi .. ve bunu en çok destekleyen şarkı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder