20 Kasım 2012 Salı

sonbahar

her sonbahar mı mutsuz olur bilmiyorum ?! (bu cümle içinde soru barındırıyor evet .. sen bana hayır saçmalama , herşey güzel olacak de istiyorum, bas sonra göğsüne, nefesini duyup seninkiyle ritme giresiye kadar benimki orda kalayım, okşa saçlarımı da susayım ,, en kötü bayılasıya ağlayayım ama senin yanında olsun) 
bi kere de sonbahar güzel geçsin istiyorum. misal mutlu olayım .. ne bileyim .. belki olsan ..
hiç şüphe yokki daha güzel olurdu sonbahar istanbulda sen olsaydın yanımda .. her gideni sende özlüyorum .. yine, yeniden , bıkıp usanmadan .. ve ben yine seni özlüyorum her gidende .. ne gurursuzum .. tutamıyorum kalbimi .. söküp atsam .. tiyatrodaki gibi bazen .. hiç bi işe yaramıo kalp dediğimiz organ .. bırak atmasın artık .. ev dekorasyonunda güzel durur, arada sıkıştığında havalandırırsın .. geçer , gider ..

anonim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder