31 Mart 2010 Çarşamba

düztaban

lan günlük ..

bi terslik var üstümde anlamadım gitti lan .. düz taban mıyım lanet miyim anlamadım ki .. hani bi şarkı vardı ne zaman arabamı yıkasam mutlaka yaaaamur yağaar .. filan diodu .. bi arabam olsa da yıkasam kesin çalarlar .. sen tahmin et üstümdeki laneti ..

herşey pek güzel amanda yolunda derken başladı terslik silsilem ..

dokunduğum bilgisayarın harddiski yandı ,, sarja kattığım telefonun ekranı gitti ve hattı kapandı 2 saat içinde ,, ısmarladığım hamburgerin içinden bacon çıktı ,, girdiğim odada tablolar yere düşerken bindiğim arabanın frenlerine anlamadığım dilde bişiyler oldu .. tam heveslendim evime gidicem erkenden diye gene haftasonuna kaldım .. tam bir aydır tavşan gibi baktığım gözlerim beyazın kavuştu derken bu seferde dudağımda uçuk çıktı .. tam heveslendim sevdiğim grubun performansı var diye .. bi gün kala iptal edildi o kadar da gitmeye uğraşmışken ..

ölücem desem ölüm öncesi iyilik çöker .. hayat daha uzun süre benimle sanırım .. kusuyo bu ara tersliklerini ..

Yarebbbiiiim eve bi gidiyim kurrrşun döktürücem .. kendime okutup üfleticem .. kendimi geçtim toplum için tehlike oluşturuyorum ..

sevgili günlük ..

bitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder