28 Mart 2010 Pazar

a hey hey heey

ve ikinci pazarım ..
bu sefer yalnız yapmıycam kahvaltımı son anda direkten döndüm .. yalnız bırakmayan cankuşlarım sağolsun ..

üstümde inanılmaz bi yorgunluk , bitkinlik .. darmadağın olmus bi biyolojik saat .. 6 saat geri 2 saat ileri .. 2 haftadır günleri hiç 24 saat yaşayamadım layığıyla , 2 haftadır hiç bişey yapamadım kendim için .. yok yanlış anlaşılmasın şikayet için değil ama yoruldum be yahu .. baya yoruldum bn .. bi de bi sıkıntı içimde sorma gitsin .. anlasam da sebebini getirisini ve sonucunu yinede sıkılıyor canım .. birden doluveriyo gözlerm.. ağır geliyo büyük değişimim gururla yaşayıp anlatsamda ,, hani herşey birden oldu ya .. hani ben aslında hazır da değildim ya .. ha şimdi de alışmaya çalışıyorum ya kombo değişime .. ohf ki ne ohf .. işte kendimi kötü hissediyorum .. herşeyi yanlış yapıomusum gibi .. hiç bişi bilmiyomusum gibi .. (ki bilmiyorum da zaten ama) herşeyi unutuyorum .. iyi dayanıyolar bana ,, öğrnicem ama .. biliyolar ..

darlanıyorum ve dışarı atıorum kendimi .. sahilde denize nazır yapılacak güzel bi kahvaltıya doğru seğirtiyorum .. kötü olsa da bi çok şey eminim ki böyle kalmıycak ,, daha bi eminim ki herşey inanılmaz güzel olucak ,, yoksa annemin baktırdığı falların ne anlamı olurdu di mi ?=) daha iyisi gelene kadar en iyi günüm bu ,, ve tadını çıkarmalı ,,

güzel bi pazar olsun blogger .. saygılar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder