6 Mayıs 2010 Perşembe

böbreeem


"Böbrekler, omurgalılarda bulunan fasulye biçiminde boşaltım organlarıdır. 10 cm boyuna kadar olabilen böbrekler, boşaltım sisteminin bir bölümünü oluştururlar" bkz.vikipedi..

önceden böbreklerle ilgili bütün bilgi birimim bu ve buna benzer kitap cümleleriyken 2 gündür pratiğe dökülmüş olarak vücudumdaki yerlerini, büyüklüklerini ne işe yaradıklarını ve bir sıkıntıda nasıl tehlikeli bir ağrı yaşattıklarını öğrendim .. evet ben bunu da gördüm .. böbrek ağrısı kötü bişiydir ve insanı ağlatacak nitelikte ağrıların kaynağıdır. hastane özel olmadıktan sonra hastayla ilgilenme 0dır ve de ağrı kesici yapıp gönderir .. acı bi tecrübeyle bunu da gördüm ..

arada kendimdeki bu iyi niyet ishali midemi bulandırıyo .. ev yandı ,, olsun olsun hem eşyalar çok fazlaydı faln gibi bi durum oluyo engelleyemediğim .. böbrek ağrısının nesi iyidir di mi ? kıvranıyosun ulan ,, ağlıyosun tepiniyosun ağrıdan .. yokk .. bn bununda bi iyi yönünü buluyorum kendimden ve huyumdan nefret ettiğim geniş zamanlarda .. sanırım herşeye gereksiz bi anlam yükleyip sükutla karşıladığım sürece hayat daha güzel faln olmıycak ,,

yoruldum .. ama buna da korkunç iyilikte bi anlam yükliycem diye korkuyorum ..

saygılar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder