25 Mayıs 2010 Salı

Duygusal kutlama yazısı..

Gene sorumlulukların arasında boğulmuşken birden durdum .. etrafıma baktım .. nelere üzüldüğüm, nelere sevindiğim, neler yaptığım, neleri kimleri ıskaladığım, umutlarım ve elimde olanlar geçti aklımdan .. sahip olmak için savaştıklarımı düşündüm hakkaten önemliller mi diye .. ağlamalarım geldi aklıma gülmelerimin hemen ardından .. sonra başka bişey geldi ..

yanımda olanlar .. hayatın benim yanıma bıraktıkları .. elimden herşeyimi alıp beni en umutsuz bıraktığı anda dahi şükretmeme vesile olanlar .. aslında onlardı hayatı güzel, yaşanılır ve mutlu kılan .. herşey geçiyordu herkes bi şekilde dokunup gidiyordu da onlar hep kalıyorlardı .. bi elin parmağını geçmezlerdi ama zaten dahasına da gerek yoktu .. hani onlar kardeşti, candı, anneydi çocuktu ya .. işte en güzel armağan buydu hayatın ellerime bıraktığı ..

şükür dedim sonra keşmekeşimin bana kendimi unutturduğu o an .. şükür ki varlar .. şükür ki kalacaklar ,, daha nice seneler ağlayacak omuz, en kaybolduğumda fener , en güçsüzlüğümde yaslanılası duvar, kimse anlamazken bi bakışta yoldaş en gülünesi en gezilesi anlarda eküri olacaklar . görülecek gezilecek tadılacak her yenilikte onlar da olacaklar .. aileden öte aile olacaklar .. ilk maaşla içilen çikolatalı sahlep , sallanan sandalyede yapılan dedikodu hatta öldükten sonrada canım sıkılır benim diye çağrılan olacaklar ..

iyiki doğmuş benim canlarım birer gün arayla .. iyi ki fındık kadarken kollarımız çarpışıyo diye sıraları ayırmamışız , iyi ki fen testinden inatla kopya çekilen olmuşum , iyi ki sessiz dargınlıkların sonu sessiz vazgeçiş olmamış birbirimizden vazgeçmemişiz .. iyi ki saç başa kavga edip kendine gel diye silkelemişiz birbirimizi yıllarca .. iyi ki gerektiğinde en yumuşak kalp gerektiğinde en keskin mantık olabilmişiz birbirimize ..


iyi ki varsınız .. iyi ki hep olacak ve benimle birlikte öleceksiniz .. sizi bütün çoklardan da çok seviyorum canlarım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder