1 Ekim 2010 Cuma

ah be kimya'm ..

ah canım , ah cicim , ah kara gözlü şekerim ..

sen nasıl seviyorum hala anlamadın .. sana yıllarımı verdim .. en uyunası gecelerimi sırf sana sevdamdan es geçtim .. sabahlara kadar seni düşünüp düşlerimde seni gördüm .. içim titredi her baktığımda sana , ellerim titredi sana layık olamadığımda .. en büyük gözyaşlarımı da, en büyük sevinçlerimi de sen yaşattın bana .. en çok seninle olgunlaştım ve seninle öğrendim ben analitik düşünmeyi .. sen arındırdın beni sıradan olmaktan ve seninle mümkün kılındı presentabl ve kalifiyeliğim ..

ben seni bu kadar severken , senin için ailemden , evimden vazgeçerken sen naaptın peki bana ? hımm .. ben sana gözyaşları dökerken , uğruna sabahlarken ve hala senin olayım diye uğraşırken sen naaptın bana sorarım ..

ittin elinin en tersiyle .. ben sana her sokulduğumda yok dedin .. istemiyorum seni .. oysa ne eksiğim vardı dierlerinden .. bi parça deneyim .. e kimse de zaten yeni mezunken deneyimli olamıyor .. sen de biliyorsun bunu ama yok .. 40ına kadar süründürüp sonra mı basıcaksın bağrına beni ?

sevgimi, hevesimi ve heyecanımı hiçe sayıp daha ne kadar yok sayacaksın senin için aldığım 4buçuk yıllık eğitimi ? sızlamayacak mı için sana daha yetkin bir mühendis olmak için harcadığım geceleri düşndüğünde ..


ah eğitimim .. ah ideallerim .. ah benim gençliğim .. ama ne var bilio musun? bunları bilerek gene girsem o lanet sınava gene seni yazardım , gene seni okurdum kimya mühendisliği .. hala çok aşığım sana ,, hala isminin telaffuzu bile heycanlandırıyo beni .. içimi eritiyo .. sen beni unutsan da ben diplomama bakıp iç geçiriyorum .. elbet bir gün benim olacaksın .. elbet bir gün ben de kimya mühendisi olucam ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder