14 Ekim 2010 Perşembe

bir'den..

" geceyle gündüz arasında kalmış bir saatin
ne akrebi olabilirim ne yelkovanı "

dedi .. kararsızlığı her gördüğü yerden ivedilikle seyirtirken takılıp kalmıştı bu sefer .. oysa dedi .. ne idim ben .. nasıldım .. neler istiyordum .. şimdi nerdeyim .. yaaa dedi neydim demeyeceksin hatun kişi .. ne oldun bak ? gülümsedi dudaklarını yamultup .. acı acı .. hiç aklında olmayan ama aslında onu hiçte yalnız bırakmayan ihtimal tekrar doğmuştu işte .. %si çok düşükte olsa vardı böyle bir ihtimal ve yetiyordu içini kemirmesine .. yetiyordu sorgulamasına herşeyi .. herşey çok net'miş gibi birde bu vardı hayatında artık.. onun hassas dengesine en ağır darbelerle el eden .. aldığı nefesi daha bi uzun zamanda vermesine , kafasındaki düşüncelerin daha uzun dolanmasına neden olan ..

sıkıldım dedi .. kendimden de aldığım nefesten de .. her sabah uyandığım bilinmezden de .. düşündü bir an .. bir dörtlük değdi diline ..

" olacak olan olur ..
beklenen gelir
bugün doğan
yarın elbet ölür "

ama artık ne sebata ne de tevekküle takat kaldı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder