8 Mayıs 2011 Pazar

Anneler gunu

Hava soguk diye disari cikarmamiş beni , Oturmuş canim kenarindaki kaktusu avucluyorum , batan ignelerin acisiyla aglamaya baslayip dikkatini cekiyo, iceriye girip uzuntuyle acimi almasını seyrediyorum.. Daha cok agliyorum iste senin yuzunden oldu diye soylenirken ,, 2 yasinda falanim .. Bi taraftan kocasinin hastaligiyla bi taraftan benimle ugrastigi donemler .. 2 tarafa da yetisiyo bi of demeden .. Cocuklarindan cok seviyo beni .. Onlardan cok sarip sarmaladi , bakti , sevdi beni .. Biliyorum .. Karsilikli hissiyatimizi hic dillendiremedik , o ayri ,,

Yatmis upuzun bi yataga , bilmiyodum bu kadar uzun boylu oldugunu , kemikler duzlesiyo herhalde son raddede , ne kamburu kalmis, ne sisen kocaman karni,, arada aciyo gozunu ama genelde uyuyo ,, basi gozukmese yatak bos sanki ,, yamacinda benim tshirtum ,, hasret gitmesin sana , kokuna diye koyduk diyolar ,,

gece 2 ve ben icine dustugum durumu anlamlandiramiyorum .. Dua okuyolar bi taraftan , su veriyorum , aciyo gozlerini ama gormuyo ki beni ,, bakıyo derinlere ..uzaklara ..

susuyorum ,, isiriyorum dudagimi ki aglamayayim simdi ,, herkes bitkin dusmus aglamaktan bi de baslamayayim ,,

Ertesi gun ..

senden sonra kotulesti be titeem diyolar ,, biliyodum ben diyemiyorum , ben bunu 10 ay once bi kere daha yasadim ,, iste o yuzden gelmek istemedim, bunun ardinin da biliyorum ben diyemiyorum ,,

susuyorum , yemiyorum ,, icmiyorum ,, ayaklarinin dibine oturmus seyrediyorum , opup kokluyorum, istiyorum ki aciversin gozlerini, onu gordugum gibi bakiversin bana, gene dedikodular versin , evlenemedin mi sen daha diye kizsin .. gece dönüşümü beklesin hasta haline rağmen uykuya direnip .. el sallasın sonra bana .. Sonra . sonra oturup aglayalim ne olduk biz boyle diye ,,ama birlikte olsun her ne olacaksa..

bu sefer yalniz agliyorum ..

Annem geliyo sonra .. Farkinda misin kimsemiz kalmadi diyo ,, napicaz bayram sabahlari ? O 10 ay once kaybettigi annesine ve ayaklarinin ucuna kivrildigi kayinvalidesine agliyo , ben ,, anneme, ananeme, babaneme agliyorum anneme sarilmis ,,

Sonra bugun ,,

anneler gunu .. annem babanemin basinda , babanem belki evini istiyodur diye evine tasinmis ,, basinda dualarla uyuyo ,, ananem bi tepede ,, etrafinda pek komsusu yok , uful uful ruzgarda savuruyo pamuk saclarini ,, gidip yanina uzandin mi sariveriyo hala simsicak ,, ben yollara dusmus istanbula donuyorum ,, eve gidicem , ortaligi toparliycam , muhtemelen uyuyana kadar agliycam ,,

O degil de nereye gidicez biz bayramda ?

dinle ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder