1 Mayıs 2011 Pazar

o'na ..

bi şarkı ki öyle böyle değil .. burdan beni alıp en çok olmak istediğim yere götürüyo .. pat burdayım .. pat kapamışım gözlerimi .. deriiiin bi nefes .. mutluluk soluyorum iliklerime .. bi bebek akşamı dönüşü.. ağzımda waffle tadı , uykudan gözlerim kapanırken , birden rüya görmeye başlıyorum .. tüm hayat akıp giderken durmuş fire dance izliyoruz , en güzel melodinin eşliğinde ..



bi şarkı ki en sevdiğimin sesi .. melodi olmuş kulağımda .. sonra düşünüyorum .. nasıl olurki bu sıfat üstüne? pekte güzel olmuş ,, ne de çok yakışmış ..

oymuş aslında herkül .. yüklenmiş zırt pırt açılan bazamla birlikte benim sıkıntılarımı da ben bilemeden .. kimsecikler inanmazken bana, lafta destek olup ardımdan gülerken hayallerime ve ben saklanırken yatağımın altına kimseler görmesin diye ; o tutmuş elimden , atıvermiş hayatın içine .. oymuş sıkıntımda omzunu çekinmeden uzatan , oymuş mutluluğumda benim kadar sevinen .. ve oymuş en karanlık yollarda fener tutan .. ama asla yolu göstermeyen .. bana güvenip, benim bulmamı bekleyen .. nasıl kocamanmış ki onun gönlü , bi o görmüş içimde yanan ateşi , bi o izin vermiş "ben" olmama.. babam gibi destek, annem gibi şevkat doluymuş.. kardeşim gibi sevindirirmiş beni .. sonra da basarmış bağrına ..

şükürler olsun .. binlerce hemde .. hani benim ellerim yara oldu ya eşya taşımaktan , hani çamaşır suyu kokuyorum ya .. hani yarın çok yorulucam ya , şükürler olsun .. hem .. olsun .. hani akşam bi orta kahve içip osmanlıya domatesin giriş tarihini tartışıcam ya .. yeter ..

hem o, onun desteği olmadan olmazdı ki bunlar .. daha güzeli de olucak ..  seviyorum ya .. çok daha güzeli gelip bizi bulucak ..

ve biterken .. sen bunu dinlerken .. ben sırt ağrılarım için bi ağrı kesici alıp sağdan sola taşıdığım sevgili yeni yatağımda uykuya dalıyorum .. en derininden ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder