26 Eylül 2011 Pazartesi

doğmuştum ..

elimde orta şekerli kahvemle bir kez daha bakıyorum geçip giden bir yılıma ..

hayatımı artıranlara , eksikliğini her daim çektiklerime .. sakin salim ve hatta sessiz bir doğum günü düşünürken tüm renkleriyle hayatıma gelip bana 3 gün 3 gece doğum günü yapanlara ..

"falımda çıkmıştı ama .." dediğim geçen günlerime baktım önce .. kocaman sevinçlerime ve hediyelerime .. atlayıp zıplamalarıma , susmayan telefonuma .. bide topladığım böğürtlenler düştü aklıma .. daha bi keyiflendim .. ışıldadı gözlerim inceden .. bi kere balıklar doymuştu benimle , bide martılar .. çok özlemişim bide eski evimi .. ağaçlı yollarımı , su kemerimi ..

geçen senemi hatırladım her adımında sarıyerin ..

üzüldüm sonra ..

aslında dedim .. çok farklı hayal etmiştim ben bu yaşımı .. korkuyla yürüdüm 26 ya .. stabillik korkusu ta ciğerimde .. değişmeli bişeyler .. bilincindeyim ziyadesiyle .. zaten o yoranda ..

çok korktum ayılmaya pazar sabahı .. şükür ki uyandıranım güzeldi .. bazen hiç uyanmak istemediğim bi hayalde barındıran da oydu zaten .. ve yine tek uyandıracak ..

yazının şarkısı ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder