20 Eylül 2011 Salı

Sahil.. Kokusu falan..

Kelimelerim yoruldu .. Agzimdan cikan ve icimden gecen her cumle ataletini kaybetmiscesine, susuz kalmis cicek gibi solup gidiyorlar .. Yo hayir bitmedi daha anlatacaklarim .. Aksine her gecen gun yenisini koyuyorum cebime anlatilmayi bekleyen hikayelerin .. Ama bisey oldu sanki .. Bi kem goz belki wodoo buyusu surekli kalbime igne saplayanlarin yaptigi .. Tek sira durmuyor bu ara kelimelerim eskiden uygun adim zihnime dusenler simdi agir aksak ve birazda kafalari guzel geliyolar ..

Dusununce onlari da suclamiyorum .. Ben de boyle duygulari ifade etmek durumunda kalsam , mesela nefes alabilmek icin kullanilsam doner arkami kacardim.. Onlar gene ugruyola kafalari guzelken ..

Cayirbasi sahilidir sebebim .. Ve orda doktugum gozyaslari .. Cok ozlemisim topraklarimi .. Kendimi .. İsimde mutsuzken, annemi ozlemisken, ananemi kaybetmisken, param yokken ve istanbulda bi basima kaldigimda doktugum gozyaslarini unutmus .. Gucsuz gormusum kendimi.. Bak bunlar da gecti dercesine bi resimli gecit sundu bana en guzel kokusuyla ..

Ve ben bunlar bittiginde la paloma dinliycem en sevdigim sahilde ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder