22 Kasım 2011 Salı

ateş kafası

grip ve farantijin potpori yaptığı , tüm uzuvlarımın bağımsızlığını ilan ettiği bünyemde ateşimi kontrol altına alıp makul konuşmalar yapıp , makul davranmaya ve hatta makul rüyalar görmeye çalışıyorum.

misal rüyamda supermenvari bi şekilde uçmayayım yada en azından tayt ve pelerin giymemiş olayım. sağdan sola dönerken ciğerlerim koca tırı çevirircesine manevralanmasın , ve hatta burun spreyim beynime kadar etki edip beni mentollü halüsinasyonlarla baş başa komasın. çıkmayan sesimle doktor sırasında kavga etmeyeyim ve hatta hiç içmeyeceğim çayları şifa olur diye aşerircesine istemeyeyim ..

yatakta 4. günümün sonuna gelmişken bu oda bana geniş yelpazeli bir yaşam alanı oldu .. solumda kumanda , telefon, kitap , laptop ve havlularım ; sağımda bir poşet antibiyotik, ateş düşürücü , burun spreyi , bir rulo peçete, su , krem çaylar ve çikolatalar.. hepinize iyi akşamlar diler hastalığın ne lanet bişey olduğunu hatırlatmayı borç biliriz .. götünü başını kapalı tut şu günlerde mazallah benden beter olur koca kırmızı burunla palyaço gibi gezersin .. ah bu arada söylemeyi unuttum kadın programı kuşağı diye bişey var .. Allah düşmanımın başına vermesin .. gerçi çok konuşulmuş ve bi o kadar da klişeleşmiş bi konu ama uykudan uykuya geçtiğim ince çizgide bi bakarken ne varmış diye koca göbekli 3 trabzon burmalı , örgü yelekli bordo ojeli bi teyze bacak esneme hareketleri yaparken uyuya kalmışım ..

ha bi de .. o değil de .. ben büyüyünce marilyn olucam .. bu konuyu ciddi ciddi düşünüyorum bu ara .. ne gerekiyo yapıciiim bunun üstüne .. arz ederim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder