13 Kasım 2011 Pazar

ouw yes!

"kodumun firmaları ; siz ananızın karnından laboratuvar , üretim , kalite dökümantasyonu deneyimli mi çıktınız.. 2 sene oluyor mezun olalı, sen beni işe almazsa ben nasıl deneyim kazanıp konuma hakim , top yapmış bir mühendis olabilirim ki ? almıyor dimi senin kafan bunu mal , ve hatta öküz.. denyo , yontulmamış odun .. al işini başına çal.. sırf biyerlerden başlamak adına kalifikasyonumdan daha düşük pozisyonlarına bile başvuruyorum diye popon mu kalkıyo?  hem esnek çalışma saati , hem tam verim beklerken teklif ettiğin ücreti al kendine hamam parası yap bre dengesiz .. ben bunca yıl sana kölelik etmeye mi okudum ? illa başlıycam biyerden ve illa yapıcam kendi mesleğimi tüm zaafımdan ve zayıflığımdan faydalanmaya çalışan hanzolara inat .. firman yansın inşallah " demek geliyo içimden bazen ..ağzımdan köpükler çıkarken ve elimdeki bidon benzini üstlerine üstlerine savururken .. ama hani ben sakin salim bi insanım ya .. tüm bilmiş bilmiş konuşan, anlamsızca sırtımı sıvazlayan ve hariçten gazel okuyan insanlara gülümsüyorum uzun uzun .. ve onlara bu şarkıyı armağan ediyorum . ciğerimin en güzel yerinden kopup gelen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder