21 Aralık 2011 Çarşamba

parfüm kokusu

tahmin edebilir miydim acaba 2 yıl öncesinden şu zamanları? misal bir şezlongda ayaklarımı uzatıp izlediğim denizin dalga sesini tahayyül edebili miydim? her şeyden ve herkesten uzak geçen belki bir kaç saatin huzurunu ? veya ulaşamadığım arzularımın  yaktığı yüreğimin kokusu .. uğraşsam şöyle .. aynı kokuyu hazırlayabilir miydim kim müh lab 2 de?

oysa hiç tahmin edemezdim bir amaç uğruna toplanmış gibi kalabalık ve birbirinden alakasız insanlarla tramvay bekleyeceğimi ..ve tek tanıdık yüzün metrobüste karşımdaki kızın sadece konuşabilmek için saçmaladığı çocuk olacağını .. sonra ben hiç sevmiyorum ki insanların dokunduğu tutamaçlara dokunmayı .. aslında ben insanları sevmiyorum belkide ondandır köpeklerin kuyruklarını sallayıp, kedilerin paçama dolandığı , kargaların dahi uyuyakalmasınlar diye sabah sabah öttüğü ama insanların bir birinin yüzüne bakmadan ikamesini sürdürdüğü bi sokakta oturmam ..

ben bazen merak ediyorum .. insanlar neden hep başka insanlarla meşgul? mesela şarkı söyleseler ayna karşısında , veya sağlıklı yaşamak için mısır çarşısına gitseler ot almaya .. ne bileyim mesela kitap okusalar, işi olmamak nasıl bir olgu acaba .. ben çok merak ediyorum . bi başkasının hayatına müdahale ne kadar kaba .. soğuk tramvay tutamacı kadar çirkin .. mesela düşünmese onlar artık haddi olmayanı .. oysa ben bazen sadece düşünmemek istiyorum .. -gibi yapmak değil ama derdim .. hep sarhoş kalsam .. ya da uykuda.. 100 yıl uyusam , "o" öpene kadar uyanmasam .. o yoksa hep onla uyusam .. mesela güzel olsa herşey .. artık çabalamasam .. biten enerjim şarj olsa o koşan ayılardaki gibi .. sadece yürürken birinin önüne atacağım diğer ayağımı düşünsem bazen .. rüya görsem salt .. bi de deniz kokusu..

sonra .. sonrası iyilik hoşluk ..

2 yorum:

  1. ne guzel anltamissin kalemine saglik. oylece basit temiz huzurlu yasayip gitsek. hayatin uzerinden akip gecsek mesela. kimselere bulasmadan, kimseler bize bulasmadan. ayna karsisinda sarki soyleyerek, daglarda sari kanteron otu toplayarak. ille de konusmak sartsa eger, ruzgarla denizle ve cay bahceleriyle konusarak...

    YanıtlaSil
  2. di mii .. insanlığımızı insan gibi , bize yakışacağı gibi yaşayıp göçsek , göçebilsek keşke ..

    YanıtlaSil