31 Aralık 2011 Cumartesi

yılbaşı bloğu!

bu bi eski yıla siktir ulan şerefsiz , yeni yıla da geliosan edebinle gel , adamın asabını bozma yemin olsun ağzını burnunu dağıtırım yazısı..

kişisel olarak geçmişime daldığımda kendimden ve açıkçası erkek cinsinden beklemediğim kadar , cillop gibi sevgilim , aslanlar gibi bi ilişkim, cici ev arkadaşlarım ve pek güzel bi odam var .. evet .. elimde de zaten sadece bu var , onun dışında yavşak 2011 yılı bana başka bi nane vermedi .. iserdim illa daha fazlasını ama kotam bu kadar herhalde dahasını vermeye uygun görmedi zatı şahaneleri , ondan mütevellit kendisini halay başı olarak uğurlayıp yenisine ziyadesiyle peşkeş çekiyorum, sakal atıyorum bu sene beni görsün gönülme göre olsun diye .. olmadı yıl sonunda dövücem, ağzına sıçıcam 2012nin de .. zaten sonunda kıyamet kopcakmış , onu da ben koparırım gerekirse.. mühendis olmadan ölürsem toprak kabul etmesin lan beni ..

biz yılbaşına halil sezai, ümit besen, orhan gencebay bide rafet hep beraber giriyoruz. evet eve dünya adam attım , ev sahibimden şikayet bekliyorum ama o da çıktı kutlamalara .. ben çıkana kadar bunlarlayım ha bide bira .. cankuşum alkolüm .. tekilaya kılım , gidin söyleyin kendisine .. o gördüğüm tattığım en cibiliyetsiz alkol ..

yeni yıldan beklentim büyük, her ne kadar 31 aralık'a tiksinti boyutunda nefret beslesem de şu saat itibariyle onu zerre kadar takmıyorum götüme , ben 1 ocakla ve getireceği yeniliklerle ilgileniyorum. ha yenilik falan getirmezse de ona da kafam girsin.

31 aralık ve 2011 siktir git artık hayatımdan , bana güzellikler getir edebinle 2012 , gözlerim sızlıyo , zihnim bana oyunlar oynuyo , özgüvenim yerlerde .. hergün dünya kurtaran ben götümü bi yere sokamamanın huzursuzluğu içinde .. bu yıldan beklentisi onu rahat ettirmem ..

hadi bakalım .. ha bide noel babadan, cinlerinden nefret ediyorum .. arz ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder