25 Ocak 2012 Çarşamba

kız bloğu

başlar ..

dalgın bi şekilde odanın kapısından içeri girer .. kafasında çınlayan melodininse diline döküldüğünden haberi bile yoktur ..
- en sevdiği renk .. mor olan kadın dırı dım dımmm.. kafası dalgındır ve farkında da değildir artık etrafında olup bitenin.. eli kolu doludur yine alışveriş poşeteriyle , tıpkı internet mağaza sepetleri gibi ..

dolaplar dolusu yeninin aksine hep eskileri giyer , ve hep 2 beden büyük alır saklanabilirmişcesine ceplerine ..

sesli düşündü ..

"Allah kaaaretmesin .. bi kere bulayım ya .. bi kere de istediğim elbisenin bedenini bulayım .. şu indirim döneminde bi kere talan edilmemiş olsun lanet olası mağazalar .. hayır ben anlamıyorum nası bi organizmayım .. hiç bir zaman bulamadım şöyle güzeller güzeli bir bluz .. ya bedeni yoktu ,, ya rengi .. en fenası da bi başkasının üzerinde görmekti almak için tabanlarımın şiştiği pantolonu .. hiçbir indirim dönemi gülmedi yüzüme.. vitrin insanı oldum hayatımın her dönemi .. veya klasik modeldim .. beğenileri ay sonunda vuku bulan .. hiç bir etek cuk oturmadı bedenime.. ya uzundular , ya da dar .. hep bi tamir gerekti , hep benim hevesim kaçtı .. hep çok sıra vardı kasada ve hep benim hiç zamanım yoktu ..

ve bugün .. bi elbise beğendim dünyalar güzeli.. hem boyu boyuma ,, hem bedeni bedenime münasip .. sıra vardı   azmettim bekledim .. gerekti son paramı ona yatırdım;ayırttım .. şimdi ayın ilk yarısını bekliyorum .. benim olacak mı diye büyük bi merakla .."

- ah .. burda mıydınız siz .. utandım şimdi .. niye zahmet ettiniz buraya kadar? ben .. ben mi .. hiç öyle mırıldanıyodum ben .. ne mi .. hıhh şarkı ayol .. ne olucak başka .. siktiredin beni .. anlatsanıza siz napıyosunuz ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder