1 Ocak 2012 Pazar

bu sene kesin başlıyorum rejime !

bu sene kesin başlıyorum rejime !
bu yılın ilk temennisi budur. onun dışında daha bi çok şey var ama sizi ilgilendirmez diyerek ilk giderimi de bu şekilde yapıyorum. sizde hah çokta bilmem neremde diyerek beni bozuyorsunuz. bu da bir ilk..

ama hiçbiri umrumda değil şu an .. yılın ilk günü , sanki sünger çekmişiz gibi 2011 ve 31 aralığa .. herşeyin başlangıcı iyidir ya , onun gibi .. başlangıçların suçu yok zira gelişme ve sonuç ondan hazzetmememizin müsebibi ..

güzel gelişme ve sonuçlar diliyorum şu yıldan .. güzel olsun bi kere de hayatım diye .. mesela herşey yolundaymış .. mesela ben çok mutluymuşum.. mesela artık buzlu badem safhasına gelmişim falan ..

hayda bre koçum .. güvenim sonsuz sana ..

yılın şarkısını ilan ediyorum ! dinleyin .. dans edin .. ben ettim , siz de edin ..


ps. resme özel şarkı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder