28 Ocak 2012 Cumartesi

Paket

Bi patlama .. Ucusan insanlar ve esyalar.. Ve dusunceler, bi anda insanin suratina yapisipkalan , uzuncada kalan mimikler.. Korku, saskinlik, sok.. En cokta korku..

Ve daha sabah dusunmusken bunu, aksamina basina gelmis ,, belayi cagirmis, hay lanet ben biliyodum huzursuzlugu ve mutsuzlugu ve kufurleri ve daha gorulecek filmler.. Okunacak kitaplar .. Cok klasik belki ama daha yasanacak bi hayatin ozlemiyle kapanacak gozler..

Oysa yasamadik daha hiic bisey.. Hep yarim, hep eksik.. İster istemez hep sancili..

Ama adi hayatmis, gecip gitmis .. Hemen bitmis.. Biz anlamadan.. Daha meslegimi bile yapamadan,, sarilip uyuyamadan ,

En cokta sen .. Hadi ben gittim.. Bi an surdu acim , uctum gittim.. Peki sen napacaksin? Hangi dama sigip , hangi ruzgara savuracaksin kullerimi.. Nasi uyuyup uyanacaksin .. Nasi gormeyeceksin beni kabus diye tam da ucarken ..

İyisi mi ben olmeyeyim.. Dusundum ben.. Tum rotarlarda, tum sahipsiz paketlerde ve tum kalabaliklarda dusundum.. Olmaz .. Ben olmeyeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder