12 Haziran 2011 Pazar

ajda akşamı ..

keyifsiz başlanmış bi akşam .. ve ajdayla devam eden bi akşam .. insanın canına sıkkınlıkla on milyon düşüncenin akın ettiği bi anda, en pozitifini cımbızla seçip incir çekirdeğinin içine sırf konuşulsun diye yerleştirme çabalarının boşa gittiği zaten frigolanın da sevilmediği bi akşam ..

ve ajdanın süper star olarak başlayıp , ilah olarak bittiği bi akşam ..

flu gibiyle başlıyor liste.. "bazen aşk yetmiyor" diyor .. valla diyorum doğru .. yetmiyor aşk .. fedakarlık lazım .. birlik ve netlik lazım sonra .. zaten karışık olan zihnim iyice bunalıyo .. Allahımm diyorum .. herşeyi sorguluyorum .. hayatı sorguluyorum .. "niye" den bi türlü yorulmuyorum .. kendi mutsuzluğumun bi kuple de ben müsebibi oluorum ..


arkasından can alıcısı başlıyor .. ölmeden öldüren .. "bir günah gibi" ağlarken içim .. güldü gözlerim diyo ajda ..  saçma bi varsayımla , bi ihtimalle .. aslında her an olan ama hiç akla getirilmemeye çalışılan , yok sayılan .. ama nereye saklarsan sakla sana o köşeden nanik yapan bi ihtimalle doluyo gözlerim .. ölüyorum birden .. duruyo zaman .. bitiyo herşey .. kapanıyo tüm ışıklar .. ve diyo arkadan tok bi ses .. bi yaşanmışlığın daha sonuna geldik .. dım dım dııımmm .. iniyo bordo perdeler tüm ihtişamıyla .. kalıveriyorum karanlıkta .. annesi okul çıkışına gelmemiş çocuk çaresizliğiyle ..

ajda pekkan , yıldırım aktuna ile beraber olduğu dönemde bi programa katılmıştı .. o yalnız, eşsiz , mağrur ve güçlü kadın .. süt dökmüş kedi gibiydi o dağ gibi adamın yanında .. sanki 18lik genç kız ,, korunmaya muhtaç çocuktu .. başı eğik , utangaç bir gülümsemeyle destekliyordu her söylediğini .. ve görüyordum .. aslında şarkılar hissiyatı çokta ifade edemiyordu .. zira hiçbir söz , hiçbir nota o utangaç gülümsemeyi karşılayamazdı ..

gözlerim bi kez daha doluyo .. isterken onun gibi olabilmeyi .. korkuyorum onun gibi olmaktan .. şarkılarında dağılıyorum .. hem ona , hem de kendime üzülüyorum .. belirsizliğime .. bilgisizliğime ağlıyorum inceden ..

bi rüzgar esiyo .. hafiften .. arınıyorum düştüğüm hissiyattan .. bi bakıyorum başlamış bile yeni şarkı ..
"Ne yıllar umrumda ne de geçmiş aşklar
Sadece sen varsın hiç olmamış kadar
Ne diller umrumda ne de dilsiz yıllar
Şimdi sen varsın ya mutlu bütün şarkılar
"

toparlanıyorum .. şükrediyorum .. tüm şarkıların mutlu olmasına .. ellerimin yalnız kalmamasına ,, sabahları balıkları ve serçeleri beslerken bunalmadan bana somun somun ekmek taşıyan adamın varlığına ..ve kuğu ailesinine ..

şimdi keyifliyim .. ve finali yapıyor ajda "o benim dünyam" ile.. gülen suratıma kuş kondururcasına .. ve ben derin derin soluyorum havayı .. ait olmanın ve sahiplenmişliğin en güzel hali kokuyor .. bahar kokuyor .. aşk kokuyor ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder